Paralelni razeni diod

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Duben 16 17:21:29 CEST 2015

Ano, to mě dost zaujalo. Na první pohled to vypadá na porušení
fyzikálních zákonů - http://cs.wikipedia.org/wiki/Shockleyova_rovnice
ale po bližším zkoumání je vidět, že ten kladný koeficient tam zavádí
parazitní odpor kontaktů, přívodů atd. Takže v oblasti pracovních proudů
je ten koeficient opravdu kladný, při malých proudech je však zcela
korektně záporný.

Mrazík