OT: Lepení EPDM

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Duben 16 17:13:50 CEST 2015

MS polymer je něco, z čeho nemám dobrý pocit. Něco jako výplod
marketingu apod. A dále je to "EKO" - nemám nic proti tomu směřování,
ale faktem je, že výrobky splňující ona kritéria často neplní drobnost -
totiž svoji správnou funkci...

Proč: použil jsem před několika roky střešní tmel na této bázi a už
druhou sezónu ty "štráfky" ve spojích (očištěno, napenetrováno, vše
podle požadavků výrobce) nedržely ani omylem...

Ano, na v podstatě interiérový spoj dřeva by to ale mohlo vyhovět, tam
totiž vyhoví skoro cokoliv ;-)

Ale prohlašovat o MS polymeru, že slepí cokoliv, to bych si tady
netroufl... Speciálně ne např. plasty a kovy, čili materiály buď zcela
bez pórů či nerovností (kam se lepidlo může chytit "na rybinu"), nebo u
plastů zejména s charakterem polyolefinů...

Ale třeba by mě některý typ překvapil. Musel bych to ovšem osobně
testovat...

--
Jirka