Paralelni razeni diod

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Duben 16 14:22:06 CEST 2015

>volal mi znamy, ze jim hori diody pouzite jako oddelovace sekci
>solarnich panelu.

To co presne znamena? Preco je tam hyperfast dioda?

>Nicmene me prekvapuje, ze uvadeji maximalni ztratovy vykon 100W - chapu
>spravne, ze Pd je hodnota pri nejake duty cycles - tedy mysli se
>okamzity vykon v te male spicce.

Nie. To je len opisane cislo z datasheetu puzdra, je to maximalny vykon
ktory sa da uchladit do idealneho chladica z daneho puzdra.

Co ma matie je skor to, ze Vf je udavany pre pulz...

>Mimochodem kolik snese/prenese takove pouzdro TO220 ztratoveho tepla?

Ved je to tam napisane, RthJC 1.5 stC/W , prevratena hodnota odporu je
vodivost ;-) (pochopitelne znova pre idealny chladic)

wek