Paralelni razeni diod

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Duben 16 13:50:12 CEST 2015

A ty diody musi byt ultrarychle na 1000V? Co nějaká Schottky? Ty se
dělají např. 2 v jednom pouzdře TO-220, kde jsou zapojeny paralelně,
protože se takto s nimi počítá v provozu jako usměrňovače ve spínaných
zdrojích. Běžně se tak provozují a evidentně nemají problém s rozdílnými
parametry.
První odkaz co mi to vyhodilo:
http://www.onsemi.com/PowerSolutions/product.do?id=NTST30100CTG

Martin Hanek