Inteligentni TFT

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Duben 15 21:21:04 CEST 2015

... a nic. Kupim si dalsi.

Beriem si to ako hracku (tak ako vsetko domace bastlenie), za cenu
niekolkych piv je to podla mna zaujimave. Na plosaku je displej,
nejaky MCU a trochu bizuterie navyse. Netusim aky MCU tam je, ale ak
je to nieco beznejsie, da sa to bez problemov preprogramovat na co
treba - ak by ma omrzel ten firmware ktory je tam od vyrobcu.