[OT] Biorezonance - diagnostika zdravotniho stavu

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Duben 15 21:15:31 CEST 2015

Nebude to "nieco" len sum, resp. nahodne data sposobene zlozitostou a
citlivostou toho "meracieho" zariadenia?

Dňa 15. apríla 2015, 21:05, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: