[OT] Biorezonance - diagnostika zdravotniho stavu

Karel M a8dtljb na gmail.com
Středa Duben 15 21:07:03 CEST 2015

To máte tak, jak jsem osobně zjistil, tak chudé maloměsto v chudém kraji,
kde jsem dřív bydlel, je najednou docela nepřehlednutelně lemováno novými
luxusními vozy nemalého počtu.
Vlastníci těchto vozů jsou právě prodejci těchto nesmyslných "bublin a děr
do žebříků". Paní která bydlí na mém bydlišti jim nechala (rozuměj
napůjčovala si na nesmysly) půl mega Kč, je v insolvenci a splácí to
nějakým úvěrovým společnostem (vše vystaveno soudem na netu). Šmejdi
samozřejmě od úvěrovek dostali hned plnou částku. Na druhou stranu každý je
víceméně svéprávný a o svých penězích rozhoduje sám, takže kdo chce kam,
nechť pomůže si radši sám-
K.