Konfigurace hodin pro ST32F103C8

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Duben 14 22:16:33 CEST 2015

Zdravim,

trochu valcim s konfiguraci hodin u STM23F103C8. Podle hesla "vykonu neni
nikdy dost" se snazim procesor primet, aby jel na 72MHz a nejsem si jisty,
jestli se mi to dari :)

Mam pripojeny 8MHz externi krystal a "nejak" mi to jede. Trochu se ztracim v
nastaveni prescaleru a PLL, takze jeste pred chvili mi to taky "nejak" jelo,
ale jak se ukazalo, zrejme to jelo na 8MHz (porad se mi to zdalo nejake
line - a ono taky ano).

Zatim (a otazkou je, jestli v budoucnu vubec) nepotrebuju resit spravne
hodiny pro USB, zato mne velmi zajimaji periferie typu HW I2C, SPI a UART,
ktere (kupodivu :) spravne nastaveni hodin ovlivnuje dost podstatne.

Podle meho nejlepsiho svedomi by to melo byt tak, jak je v priloze (priloha
je slepena ze dvou prerolovanych casti teze obrazovky, ono se to do jednoho
screenu nevejde), muzete to nekdo, prosim, potvrdit ci vyvratit, uz z toho
zacinam trochu blbnout. Jde mi o to, jestli tam nemam nejakou na prvni
pohled viditelnou logickou chybu, prece jen se s STM32 porad jeste ucim.

Dekuji.

Pavel Kutina