Eagle - vyplneni polygonu prikazem Ratsnest a vysledne zmenseni plochy

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Duben 14 19:54:47 CEST 2015

No jo, diky, uz jsem to taky mezitim nasel
(http://electronics.stackexchange.com/questions/60534/strange-eagle-copper-pour-issue),
jen to neni DRC (Options - Set - DRC), ale Design Rules (Edit - Design
Rules)...

--
Jirka