[OT] Co to zase ma bejt??? EU a baterie

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Duben 14 13:43:23 CEST 2015

Pane kolego,

zkuste se nekdy opravdu realne dostat do detailu procesu, jak ony
energeticke stitky vznikaji a jaka je jejich skutecna vypovidaci
hodnota... Kdyz pisu do detailu, myslim tim do detailu. A myslim tim
osobni zkusenost, ne neco jineho.

Neni treba to prilis rozebirat, jen bych se nasral. Je to jako vetsina
socialne inzenyrskych manipulaci, ktere se snazi nahradit vzdelani,
premysleni a vlastni snahu ucastnika trhu (zde odberatele ci
spotrebitele) cimsi jinym.

--
Jirka