konektory

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Duben 14 12:16:17 CEST 2015

Mno, on nebyl ani tak bolsevickej, jako imperialistickej (FRB byla
licence od Francouzu). Tehdy i Francouzi umeli udelat neco poradne,
nejspis to ale nebyli francuzki robotnici ;-)

Mimochodem - Tesla Jihlava stale existuje a stale ty konektory vyrabi.
Dokonce komunikuje s drobnymi spotrebiteli a je ochotna dodat i kusova
mnozstvi...

Konektory se nove (?) dle principu jmenuji Hypcon a delaji jich celou
radu typu - viz jejich web. Je tam zobrazen onen princip (mnohonasobne,
samostatne pruzici, pozlacene vnitrni dratkove kontaktni segmenty
hyperbolickeho tvaru).

Ceny pochopitelne odpovidaji kvalite a kusovemu mnozstvi.

--
Jirka