EMC - jak zlepsit odolnost vstupu prijimace

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Duben 14 09:59:21 CEST 2015

Niekto dal do vytahu bezdratovu kameru
ktora funguje este nejaku dobu po vypnuti svetla
(zastaveni vytahu) a teraz sa dobre bavi.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Saturday, April 11, 2015 12:56 AM
To: HW-news
Subject: Re: EMC - jak zlepsit odolnost vstupu prijimace

Jenže to nebyl tenhle případ. Přijímač U4224B http://vaelektronik.cz/files1/U4224B.PDF
má na vstupu tranzistory asi s dost malým proudem, když celý přijímač bere 30uA a doporučená impedance antény je 50-200 KOhm. Tenhle přijímač to beznadějně zahltilo, ať jsem ho v té místnosti dal kamkoliv. Pak jsem tam měl tenhle přijímač http://vaelektronik.cz/dcfm.html Ten má na vstupu tranzistor BC849C s proudem 70uA, takže má asi lepší linearitu.
Feritka má impedanci 10x nižší. S tím jsem to všude procházel a ukazovalo to, že signál je čistý. Nějaké rušení tam bylo jen když jel výtah. To silné rušení pak asi za hodinu zmizelo a oba přijímače šly dobře. Proto si myslím, že to byl nějaký blízký vysílač.
Anděl