OT Nejake zmeny v licencovani MS Win OEM?

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Úterý Duben 14 09:03:19 CEST 2015

Pak je tu ještě jedna možnost. Většinou se do firem (pokud je to firemní NB) kupuje xy stejných kousků HW (hromadná obnova, něco se i ušetří atd.). Tak si s jedním pohrát (odinstalovat nepotřebný SW), udělat image disku a ten pak už jenom nahrávat na ty ostatní když se nějaký takový kousek dostane pod ruku (pak je to otázka deseti minut). Instalovat do firemního prostředí nějaké udělátory, nebo používat jedno licenční číslo na xz NTB nebo nesprávné instalační médiu je akorát na zadělávání problémů. Pak se vám sejde v jeden den x NTB s tím samým problémem, nebudete vědět co dřív, lidi budou nervózní... :-)

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Admin HWnews
Sent: Monday, April 13, 2015 6:17 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT Nejake zmeny v licencovani MS Win OEM?

Jak jsem psal tak problem je, ze reinstalace ze servisni partisny sice vyresi problem s aktivaci, ale totalne umrtvi jinak vybornej NB.
Takovych s prominutim sr...k jsem fakt uz dlouho nevidel. Navic jak je to mrtve tak o to dele trva odinstalace. Ja uz jsem to jednou mel takto obnovene a pokousel se to odinstalovat - po ccca hodine jsem to vzdal.

RV