OT Nejake zmeny v licencovani MS Win OEM?

Úterý Duben 14 06:32:05 CEST 2015

Vetsina techle programu si aspon nejakou cast pousti sama, to je ten
problem - asi nejake sluzby na pozadi, stahovani aktualizaci, reklam,
instalujou se jako pluginy vsude mozne, divim se, ze to nevyhodi antivir
(jo ten vlastne dela to same ;-) )...