konektory

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Duben 13 23:55:52 CEST 2015

Zkuste jakékoliv výkonové modelářské konektory, v tuzemsku např.
http://www.peckamodel.cz/produkty/rc-modely-a-prislusenstvi/elektroprislusenstvi/silove-konektory
.

Pokud to mají být kontakty v tělese, pak z nich volte XT60, XT90,
T-Dean, MPX apod.

V Číně jsou levnější a obecně venku je i výrazně větší výběr, ale
předpokládám, že při pár kusech je to jedno.

--
Jirka