konektory

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Duben 13 23:52:19 CEST 2015

Co to kusit u modelářů?
http://hobbyking.com/hobbyking/store/__36237__2mm_Gold_Connectors_10_pairs_20pc_EU_warehouse_.html
Případně cokoli z toho:
http://hobbyking.com/hobbyking/store/__121__377__Hardware_Accessories-Konektory_Bateri_237_Regul_225_tor_367_Motor_367_.html

Ceny mírné, EU sklad je za týden na stole. Varianta je pak třeba Pecka, Pelikán atd., ceny méně mírné, dodání přes pult.

Pavel Kutina

  ----- Original Message -----
  From: Vláďa Anděl
  To: konfera
  Sent: Monday, April 13, 2015 11:41 PM
  Subject: konektory

  Dobrý večer,
  hledám a nemohu najít - nějaké konekory na kabel (samice + samec) aby to sneslo 5A, aby to nebylo přehnaně drahé a aby to nebylo příliš velké. Udělal jsem si pájecí přípravky na připájení Cu pásoviny na tišťák. Jsou v tom dvě tělíska do ERS50, takže to i měří a reguluje teplotu. Další věc je předehřev, v tom jsou zatím dvě a budou tam tři (ohřívá se pomalu). Chtěl bych k tomu dát nějaké konektory, abych to moh přehazovat. Původně jsem myslel cinch, ale tam ani dvojlinku 1,5mm2 nepřiletuju. Procházel jsem TME a nic mě tam nenadchlo. U DC napájecích není napsaná proudová zatižitelnost, průmyslové jsou na tohle zbytečnost a pod názvem "reproduktorové konektory" už jsou dneska jen naleštěné svorky :-( Stačily by mi takové ty plastové pouzdra na dva fastony, ale kde to sehnat? V TME jsem na to nenarazil.

  Anděl