OT Nejake zmeny v licencovani MS Win OEM?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Duben 13 19:59:32 CEST 2015

Problém není v sytému, ale v uživatelích. 8.1 jako takový jedou svižně, než
se do toho pustí uživatel a začne instalovat kdejakou blbost, co se mu
nabídne na internetu. Takovýho BFU mám v rodině, dostane starší business
class notebook s pořizovací cenou okolo 20 tisíc, nějaká i5, 4GB ram,
normální disk. Celkem slušnej notebook, kde hlavní brzdou je pevný disk. Po
měsíci od čisté instalace začne chodit, že se to nějak zpomalilo. Pročistím
a za měsíc je to úplně stejný. Já nemám problém s OS vydržet několik let,
většinou dělám přeinstalaci kvůli upgradu.