Termostat pro ledničku.

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Duben 13 10:48:04 CEST 2015

Reagovat rychleji to rozhodně nebude, prostě po jen prvním zapnutí
kompresor pojede pořád až do okamžiku dosažení správné teploty piva.

Čili vlastně ono dosažení bude rychlejší (protože vnější teplota bude
klidně mnohem nižší), ale regulace sama pak bude mít mnohem větší
časovou konstantu.

Je ovšem otázka, zda právě tohle nepotřebujete...

Další otázkou je rozložení teploty uvnitř nepohyblivé hmoty piva v
případě, že budete chladit na jeho teplotu. V případě regulace okolní
teploty (plyn - vzduch je podle mě pohyblivější) bude rozložení lepší
(konstantnější), navíc vzduch lze snadno promíchávat ventilátorem.
Některé soudobé lednice ho mají už od výrobce...

Prostě jakmile budete mít vhodný termostat, nastane období zkoušek,
které bude možná docela dlouhé...

--
Jirka