Termostat pro ledničku.

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Duben 13 10:19:19 CEST 2015

No takže bych dal normálně prostorové čidlo na stěnu ledničky, jako je
to standardně od výrobce. Čili regulujete vnitřní prostředí a sud na
správnou teplotu postupně "dojede" sám.

Nebo nalepit čidlo na sud, ale bude to pak mít značnou časovou konstantu
a důsledkem toho bude, že kompresor přinejmenším na počátku pojede pořád...

Teplotu u Slovákova termostatu ovšem budete muset měnit ručně,
programově to neumí. To by se možná dalo zvládnout s pomocí některé jiné
jeho konstrukce (třeba
http://s-o.webnode.cz/termostat-a-spinaci-hodiny/), ale nezkoumal jsem to.

--
Jirka