Termostat pro ledničku.

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Duben 13 09:19:31 CEST 2015

Dobrý den,
potřeboval bych v ledničce regulovat teplotu na cca 8-9°C +-1°C a poté
2°C +-1°C. Těch 9°C je asi moc, lednička je nastavena na nejnižší výkon
a pořád chladí.

Říkal jsem si, že použiju termostat, kterým budu spínat síťové napětí a
čidlo ponořím přímo do kapaliny uvnitř, aby to bylo přesnější a nemělo
to velkou setrvačnost. Termostat jsem našel tento:
http://s-o.webnode.cz/termostat/

Myslím, že tudy nedávno proběhl odkaz od pana Jirky. Je to ono? Vidíte v
tomto řešení nějaký problém?
Ještě bych potřeboval to čidlo zalít do nějaké nerezové trubičky, abych
to celé mohl ponořit i s kabelem do kapaliny. Musí to být zdraví
nezávadné. Dá se taková trubička na SMT160-30 (tedy vhodného průměru)
někde koupit?
Myslel jsem si, že tam dám čidlo z tohoto teploměru, ale tam bude asi
jen nějaká dioda:
http://www.ebay.com/itm/HG-0007-Mini-Digital-LCD-Infrared-Themometer-Temperature-Random-Color-/201328909813?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item2ee0235df5

--
Martin Hanek