WTV020-SD-mini

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Duben 12 03:05:27 CEST 2015

Tak červíček hlodal a hlodal, až jsem z jiného (nedokončeného a
nedoprogramovaného) bastlíku demontoval obdobný modul, ale od Sparkfunu
(https://www.sparkfun.com/products/11125). Zajímavé na něm jsou dvě věci
- za prvé, že stojí skoro desetkrát tolik, a za druhé - funguje na první
našlápnutí bez jakékoliv úpravy kódu...

Nevýhoda je, že je taky dvakrát větší a budu mít co dělat, abych to tam
nějak rozumně poskládal - a asi s tím počkám, protože někde na cestě mám
DFPlayer
(http://www.dfrobot.com/index.php?route=product/product&product_id=1121#.U05yx_mSwWk),
ten vypadá jednak o dost lépe parametry (zvuková kvalita toho původního
WTV není zrovna oslňující a poslouchat to půl dne ze sluchátka by
nemuselo být přájemné) a navíc je stejně velký, jako ten původní WTV.
Než dorazí, tak tam stejně budu mít problémů k dořešení ještě dost a dost.

Každopádně děkuji za pozornost, kdybyste někdo chtěl nějaké informace,
tak už tuším, kde byl problém - ty původní moduly se vyrábějí v několika
verzích, některé umí přehrávat podle stiku tlačítek, jiné umí hrát pořád
dokola - a jen některé umí ovládání procesorem... Zjevně jsem se
netrefil do správného, Sparkfun má sice výrazně vyšší cenu, ale také
zaručenou funkci.

Takže jsem si trochu zabastlil, trochu zaprogramoval a ztratil půl dne,
tak teď nějak nevím, jestli to za tu "úsporu" stálo :(

Pavel Kutina