WTV020-SD-mini

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Duben 11 23:22:25 CEST 2015

Vážení přátelé,

nehrál jste si někdo s tímhle modulem? WTV20-SD je audiomodul, který by měl
umožňovat přehrávání souborů z microSD karty, přehrávání je řízeno buď
tlačítky (nezajímavé), nebo přes dvoudrátový interface z MCU (a to bych
rád). Datasheet je k vidění třeba tady:
http://avrproject.ru/chasy-budilnik/WTV020SD.pdf

Modul mám nadrátovaný k MCU, když nasimuluju stisk tlačítka, přehraje první
(nebo další nebo předchozí, podle toho, které tlačítko) soubor. Potud OK.
Ale z MCU se mi ho řídit nedaří ani trochu. Na analyzátoru mám krásný
datagram podle datasheetu, ale jediné, na co opravdu reaguje, je reset.

Neuniklo mi něco, nemusí se nějak někde přepnout do toho sériového modu? Na
netu jsou hromady návodů, jak to rozchodit, ale taky stesků, jak to někomu
nejede (ale to jsou většinou problémy s kartou, formátem dat a podobně).
Předpokládám, že když přehrává z "tlačítkového" režimu, tak problém bude v
komunikaci.

Nehrál jste si s tím někdo?

Díky.

Pavel Kutina