Raspberry pi 2

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Sobota Duben 11 21:14:33 CEST 2015

Ad Lazarus doporucuju, codetyphoon je to to same skoro,
akorat nevim jestli to pujde rozjet na Rapsberry teoreticky

by melo, idealni na winech a zkompilovat pro Raspberry
http://www.pilotlogic.com/sitejoom/index.php/93-wiki/ct-tutorials/386-cross-
build-for-rasberry-pi

Zdenek Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Roman Vostřel <vostrel na lit.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 11. 4. 2015 9:19:02
Předmět: Raspberry pi 2

"Prosím zdeší odborníky. Koupil jsem si Raspi 2 model B a nedaří se mě ho
rozchodit. Stáhl jsem nejnovější verzi raspbianu, nainstaloval a narazil
na první problém Nefunguje LAN. Nedostane adresu z DHCP. Port funguje,
pokud tam dám OpenElec tam to funguje. Zatím vyřešeno USB-Wifi. Druhý
problém, hledám v čem tam něco naprogramovat a zalíbil se mi Lazarus.
Zkoušel jsem všechny možné návody, co jsou na internetu a bez úspěchu.
Instalace přes apt-get instal fpc nejde vůbec, tak jsem
fpc-2.6.4.arm-linux stáhl ručně a naistaluji tím že spustím
./install.sh, pak stáhnu Lazarus, ale při make to hned skončí s chybou
a píše to že to nemá správnou verzi 2,6,4.

Připadá mě, že všichni to maximálně připojí k TV pro přehrávání filmů a
tím to končí, bez prfektní znalosti jádra linuxu je to k ničemu. Jsou
nějaké placené možnosti, ale tomu se chci vyhnout.

Nemáte někdo náhodou vyzkoušenou verzi, kde chodí LAN, jestli je chyba
na mé straně?