OT Nejake zmeny v licencovani MS Win OEM?

Martin Hanek martin na hanek.net
Pátek Duben 10 13:01:11 CEST 2015

Tomuto postupu trochu odporuje to, ze kdyz mate napriklad PC s WinXP a
to si stahuje aktualizace a semtam se overuje pravost na serveru MS a
treba za pul roku pouzijete stejnou aktivaci na jine PC, tak kontrola
overeni pravosti neprojde. Proste na server MS se hlasi 2 PC se stejnou
aktivaci. Pokud jste to jedno PC prestal pouzivat, tak u XP to pry bylo
3 mesice, pak to na serverech vyprselo a slo to aktivovat online znovu.

Pokud Vam selhala online aktivace, tak mi ted kolega rika, ze po
telefonu to projde a je to v poradku, pak budete mit jednu licenci XP na
dvou PC. Dodal, ze je legalni je dowgrade Win 7 Pro OEM na XP.

Zrovna vcera mi jedny Win7 nesly aktivovat online, tak jsem to udelal po
telefonu a bez problemu.

K Vasemu problemu - uz nekolikrat jsem na notebook nainstaloval treba
ciste Win7 Home Premium (vyrobce dodaval stejny system plny balastu) a
pouzil aktivacni klic na notebooku nalepeny a proslo to. Nebo to proslo
po telefonu. To jste nezkousel?

Martin Hanek