Suplera

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Duben 10 11:39:06 CEST 2015

 10.4.2015, 11:13:17

To l-ko by spravne melo byt pohyblive prave jen o tloustku l-ka, talk
aby metr spravne meril vnejsi i vnitrni rozmer,
Pokud je pohyblive vyrazne vice nebo i mene, je neco spatne, nikoliv
vsak ve state danskem.
Kdyz srovnam nekolik svych svinovacich metru s ocelovym meritkem.
ktere povazuji za referencni, tak odchylka je cca 0,5mm/500mm.
Vyjimkou je metr STENLEY, kterej okometricky odpovida referenci.
Pro zajimavost, je made in France, takze jde bud o obzvlaste povedeny
kousek ze stredecni produkce, nebo to s temi francuzkymi robotnikmi
nebude tak uplne spatne.
Suplera nebo pravitko je fajn, uz proto ze se s tim dela pohodlnej nez
se svinovacim metrem, ale delku postele s tim nezmerim

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz