Suplera

Pátek Duben 10 08:56:00 CEST 2015

Svinovacím metrem se nedá měřit na milimetry. Má na konci takové to L-ko,
kterým se dá zachytit za hranu. Ale to je volné = o několik milimetrů
pohyblivé. IMHO to je záměr kvůli rozdílnému měření, když je to L-ko
chycené za hranu nebo naopak, když je opřené třeba o zeď.

Pokud vím, na dílně všechny sviňáky měly na sobě nálepku "orientační
měřidlo", případně "orientační měřidlo - nepodléhá kalibraci". Pokud někde
šlo o přesnost, používala se šupléra nebo pravítko.

P.K.