Stačí odmazávat DKIM a mělo by být po problému

mrazik mrazik na volny.cz
Čtvrtek Duben 9 13:00:14 CEST 2015

Měl bych ještě jedno řešení - poskytovatel schránky (míněn především
seznam.cz) umožní (volitelně) přístup pomocí POP3 i do části SPAM. Je
pak na uživateli jak se spamem naloží.

Osobně mi vadí když se někdo snaží mi předepisovat co bych chtít měl i
když já chci úplně něco jiného s tím, že je to tak pro mne lepší a oni
to přece musí vědět lépe, protože mají víc zkušeností. Uvědomuji si, že
používání mailového klienta je asi už out, všichni přece jedou přes
webové rozhraní, že. Dále chápu, že poskytování služeb v rámci IT
komerčně se musí přizpůsobit většině a ta je problematiky neznalá.
To ale neznamená že se s tím musím smířit. Neměl jsem problém přejít z
Windows na Linux a nemám ani problém s tím odejít od seznam.cz. Prostě
se mi nechce plout s hlavním proudem i když to vyžaduje určitou námahu.
Jak už tady padla trefná poznámka : Budeme-li dělat věci blbovzdorné,
vychováme tím jen větší blbce.

Mrazík