Re: Doručitelnost Vašich emailů - důležité!

AZe aze na seznam.cz
Čtvrtek Duben 9 12:19:59 CEST 2015

Možná proto, že jsou tam prakticky od vzniku Seznamu, od doby, kdy všechno
fungovalo, a adresu znalo mnoho lidí a neměli důvod poskytovatele měnit.
Konkrétně já mám možnost mít adresu od poskytovatele webhostingu, mimo
Seznam, ale z výše uvedeného důvodu jsem ji neměnil.
Pravdou je, že problémy byly už dřív, nějaký rok nazpátek, a o změně jsem už
uvažoval. Jak vidím, byla to chyba, že jen uvažoval.
aze

Pravdou je, ze naprosto nechapu proc lidi u Seznamu jsou. To je ale
problem jiny...

Radek Vicek