Re: Re: OT: Doručitelnost Vašich emailů - důležité!

Galloth lordgalloth na gmail.com
Čtvrtek Duben 9 11:29:58 CEST 2015

Znamená to, že pokud jsem email-smtpd-v10.ng.seznam.cz a vidím toto:

         by email-smtpd-v10.ng.seznam.cz (Seznam SMTPD 1.3.1) with ESMTP;
         Tue, 07 Apr 2015 10:55:40 +0200 (CEST)

mohu si být jistý, že ten email přišel od smtp-out5.iol.cz [194.228.2.77]
ale další received hlavičky již nemusí být správné, je to tak?

Honza