Na co se dava odpor do gate?

Čtvrtek Duben 9 11:27:17 CEST 2015

Taky jsem v jedné aplikaci musel dát C paralelně ke G než jsem si našel
vhodnější typ tranzistoru. Při dost velkém napětí a dost velkém odporu v
G může dojít k tomu, že FET rozepne, napětí se na něm ještě neobjeví
protože tam zrovna nic neteče, ale po dead time sepne horní tranzistor a
ten spodní se otevře (zrovna při max. napětí) přes zpětnovazební
kapacitu. Vyřešil to ten C a nakonec jsem vybral typ tranzistoru s
vyšším prahovým napětím a s větším poměrem vstupní/zpětnovazební
kapacity. I na takovou blbost je potřeba pamatovat...
Anděl