Na co se dava odpor do gate?

Čtvrtek Duben 9 11:15:42 CEST 2015

Dělal jsem si LED osvětlení do baráku a protože jsem to chtěl mít
udělané poctivě a s minimálníma ztrátama, dal jsem tam IR2104 a dvojici
FETů IRF7380 (schema v příloze). Napájení asi 35V, jde tam 1A. Přesto že
jsem si myslel jak jsem to dobře odrušil :-) nebyla to pravda. Největší
záhadou mi bylo, že se u dvou měničů usmažila D3 a u ostatních byla
horká. Rušilo to v pásmu VHF tak, že s prutovou anténou slabé stanice po
zapnutí světla zmizely. V první verzi nebyla dioda D2, taky na co - že...
Jenže v době dead time se otevřela substrátová dioda spodního FETu a
když pak sepnul horní, vznikla tam proudová špička cca 10A. Jak ten
spodní rozepnul, byl tam tak rychlý zákmit, že se to nelíbilo ani
relativně rychlé D3 a přehřívala se. Po doplnění D2 už byla D3 studená.
Nějaké rušení tam stejně zůstalo, i když o dost menší. Teď do G obou
FETů doplňuju 68 Ohm a chová se to slušně. Už ani nevadí, že měnič je na
jednostranné desce. Je to piplačka - odletovat T1, nožičky G ohnout
nahoru, pod ně dát odpor velikosti 0603 a to všechno u 30 měničů :-(
Anděl