RE: OT: Doručitelnost Vašich emailů - důležité!

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Duben 9 11:10:00 CEST 2015

IP adresa se nefalšuje, proč taky? Na vlastním SMTP nemám problém odeslat mail jménem někoho jiného. Od toho je SPF ochrana, kterou ale samozřejmě všichni nemají a současně SPF všichni nekontrolují.