RE: OT: Doručitelnost Vašich emailů - důležité!

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Duben 9 11:08:35 CEST 2015

S tím musím souhlasit, taky doporučuju používat jiný freemail. Nejsou
výjimkou dlouhé výpadky služby (sekne se vnější SMTP a přestane doručovat),
už několikrát se stalo, že všichni přišli o všechny maily. Antispam
donedávna fungoval velice sporadicky, totálně jim nestíhá IMAP. Asi bych
ještě pár dalších věcí vymyslel. Kdyby to byla jediná freemailová služba,
tak řeknu, že je to za ty prachy dobrý, ale protože jich je víc a spousta z
nich funguje řádově líp a spolehlivěji, každýmu doporučím přesunout se
jinam. Na Seznamu není problém nastavit přesměrování pošty a celkem rychle
se přesunout.
Mně ve finále nevyhovoval žádný freemail a postupně ani placený hosting s
mailem, tak jsem nakonec skončil u vlastního serveru, kde jsem si rozchodil
vše, co jsem potřeboval...

Jakub