Re: Pájecí kapalina na Titan

Čtvrtek Duben 9 09:22:21 CEST 2015

Přesně. Je to tak 20 let, co se mi rozbily brejle, taky jsem to zkoušel
pájet cínem/olovem a nedrželo to (jak by mohlo, je to měkkej materiál,
pokud už to chytlo, tak to pak stejně ruplo).

Optik samozřejmě hned poznal, že už jsem to něčím pájel, pak to sice
opravil, ale nedal na to žádnou záruku. A říkal, ať to příště vůbec
nezkouším a nechám si to opravit rovnou v optice.

Pravda je, že asi tak před 10 lety se mi rozbily jiný, ale byl to nějakej
chatrnej materiál, takže to šlo pájet špatně i optikovi. Sice to opravili,
ale taky na to nedali žádnou záruku. A právě proto to bylo zdarma (bylo to
v Hamburku). Navíc po opravě byly brejle trochu do vrtule. Potřeboval jsem
pak už jen odřídit asi 1000 kiláků v autě a to vydržely. Pak jsem je
zahodil.

P.K.