OT: Doručitelnost Vašich emailů - důležité!

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Duben 8 23:22:13 CEST 2015

To jsem byl asi já, ale není to statistika jen zběžné pozorování. Stejně
bych doporučil to zatím ignorovat, udělat si schránku jinde než na
seznam.cz a počkat co se bude dít. Rozhodně bych nikomu neplatil za
vyřešení problému, který jsem nezpůsobil.
Spameři se přizpůsobí a budou se hledat jiné cesty, které stejně nikam
nepovedou. Tento boj je věčný a proto nesmyslný - není možné ho vyhrát.

Mrazík