Re: OT: Doručitelnost Vašich emailů - důležité!

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Duben 8 22:23:39 CEST 2015

On Wed, 8 Apr 2015, David Obdrzalek wrote:

> Mám mailove konto na více serverech, tak jsem si pokusně poslal na email.cz ze
> serveru, ktery DKIM nema nastaveny. Mail normalne prosel do inboxu a zustal tam,
> stejne jako rada dalsich mailu bez DKIM co se mi tam stosujou. Krome toho byl
> spravne na zaklade pravidel preposlan jinam (a preposlany mail uz DKIM ma, ovsem
> jestli spravne, nedokazu posoudit, muj prijimajici server to ignoruje).

Tady doslo zrejme k urcitemu zmateni - vec byla interpretovana tak ze bez
DKIMu si nikdo na Seznam mail neposle, ale v tom prohlaseni seznamu se
hovori o "marketerech" coz zrejme znamena hromadne rozesilace posty.

Nekdo tu myslim psal zajimavou statistiku - posta od lidi o kterou stoji
DKIM nema, ale posta od SPAMeru ma DKIM spravne :-)

> Mozna se mylim, ale za 900 na domenu to muze byt docela slusnej vejvar. Vzdyt to je
> vygenerovani klice a jeho zarazeni do DNS, tipuju ze do 5 minut bude hotovo, pro
> spravce DNS, kdyby si na to za 5 minut napsal skript, tak do 5 vterin :-) (a navic
> tam chybi ta druha pulka, a to nastaveni mailserveru...)

To je ta "vetsi" pulka :-)