Re: OT: Doručitelnost Vašich emailů - důležité!

Středa Duben 8 22:08:56 CEST 2015

Mám mailove konto na více serverech, tak jsem si pokusně poslal na email.cz ze
serveru, ktery DKIM nema nastaveny. Mail normalne prosel do inboxu a zustal tam,
stejne jako rada dalsich mailu bez DKIM co se mi tam stosujou. Krome toho byl
spravne na zaklade pravidel preposlan jinam (a preposlany mail uz DKIM ma, ovsem
jestli spravne, nedokazu posoudit, muj prijimajici server to ignoruje).

Mozna se mylim, ale za 900 na domenu to muze byt docela slusnej vejvar. Vzdyt to je
vygenerovani klice a jeho zarazeni do DNS, tipuju ze do 5 minut bude hotovo, pro
spravce DNS, kdyby si na to za 5 minut napsal skript, tak do 5 vterin :-) (a navic
tam chybi ta druha pulka, a to nastaveni mailserveru...)

Takze mi celkove ta zprava pripada tak trochu jako pokus o bubaka, kdo se na to
chyti.

D.O.