Zvlastni porucha kurvitka

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Středa Duben 8 19:27:19 CEST 2015

Ve vlaku jsem potreboval docist odstavecek tak jsem netbook zapnul i po
"samovypnuti" kvuli udajne vybite baterce - cetl jsem asi 5 minut - pak
netbook zase vypnul. Doma jsem Asus EEE 901 normalne zapojil do adapteru a
zapnul

V kurvitku, ktere "chrani" baterku asi pretekla nejaka promenna, protoze ted
hlasi (Ubuntu to umi ukazat)
Maximalni konstrukcni kapacitu 55.3 Wh
Soucasnou kapacitu 96.4 Wh  a predpokladanou vydrz na baterii 64.1 hodin ???
Nabiti doma probehlo celkem normalne - par hodin jako vzdy....

Mam se neceho bat ? Bude vybuch LiIon ?

jo a zde tak oblibene
https://www.google.cz/search?q=zvlastni+porucha+kurvitka
davam rovnou do otazky, abych vsem usetril praci s psanim odpovedi, ktera je
na nic....

Zdravi Petr Kubac