Tester akumulatoru

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Duben 8 12:12:10 CEST 2015

Takže k věci: berte to tak, že iCharger je v nejlepším slova smyslu
bastlířina dovedená do profi závěru (a se schopností autora se k té
bastlířině stále vracet).

Bláboly a nejrůznější lži, nesmysly, překrucování a polopravdy
marketingového apod. charakteru se tomuto přístroji zatím (?) vyhnuly.

Jak už jsem napsal, prostudujte si dostupné informace - je jich hodně a
následně se rozhodněte sám.

Jen ještě pro usnadnění dodávám, že iCharger umí samozřejmě vybíjet
nejen rekuperačně, ale i ztrátově, ovšem k větším "propáleným" výkonům
potřebuje externí zátěž. Fyzikálně zcela pochopitelné... Je to popsáno v
manuálu.

Auto (nebo jiné) žárovky příp. ve vhodné paralelní či sériové kombinaci
jsou tím nejjednodušším řešením.

--
Jirka