OT: přívod elektriky k baráku

Jindroush kubecj na asw.cz
Středa Duben 8 08:26:52 CEST 2015

Nam zacaly horet pojistky na 2 ze 3 fazi, prijel technik CEZu, ktery je
vymenil, aby videl, ze za chvili shorely znovu, pak zavolali CEZ merici
vuz a dohledali poruchu na zemnim vedeni, pak zavolali firmu, ktera
kabel vykopala a opravila. Bez penez a prakticky hned. Byl jsem pomerne
dost prekvapeny...