OT: přívod elektriky k baráku

Roman Vostřel vostrel na lit.cz
Úterý Duben 7 22:45:04 CEST 2015

Od stožáru k pojistkám, včetně pojistek (HDS) je to majetek distributora
vedení,  mezi pojistkama a elektroměrem je to HDV( hlavní domovní
vedení) a je v majetku toho kdo vedení zaplatil, většinou majitel
nemovitosti.
Zadarmo vám vymění max ty pojistky v HDS, na soukromý majetek nesmý šáhnout.

Minulý týden jsme s Čezem řešily  veselou příhodu se spálenýma  VN
pojistkama u trafa, přijela výjezdovka a s tím že je trafo naše, tak zas
odjela. i když na to mají vybavení, tak nemůžou. Další věc byla, když
jsme chtěly trafo po čezu odpojit, že kolem sloupu s odpojovačem
(majetku čezu) na poli někdo postavil sluneční elektrárnu s 2m vysokým
plotem, a kamerama. Při hledání majitele, se zjistilo, že je v konkurzu,
takže máme smůlu, čez k tomu klíče také nesehnal. Výsledkem je, že jsme
jely  4 dny na záložní zdroj, pak se šlo na plot se štípačkama, protože
provoz DA vychází čtyřikrát dráže než síť. Jen za naftu nás to stálo 150tis.