OT: přívod elektriky k baráku

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Úterý Duben 7 20:48:25 CEST 2015

Dobrý den,

Mějme stožár, na stožáru krabice s pojistkami (nožové 63A), ze stožáru 50m
kabelu v zemi k pomníčku, v pomníčku jistič a vše ostatní a od pomníčku 20
kabelu do baráku.

Komu patří oněch 50m kabelu mezi stožárem a pomníčkem? Mně či ČEZu?

Proč se ptám. Loni se měnily ony stožáry v ulici a mně asi před týdnem
začaly hořet vždy 2 pojistky 63A. Mám podezření, že něco provedli s kabelem
v zemi. Ty dvě fáze jdou do zkratu. A navíc  se to projevuje večer, kdy jde
teplota dolů, to přisuzuji nadzemní části kabelu, který se teplotně stahuje
a v tu chvíli se tam něco děje. Samosebou to kopnu, ale 4x16 se mi opravovat
nechce.

Díky za info. Míra