Pojistny ventil k bojleru 6 bar 3/4 - kde dnes v Praze sehnat?

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Úterý Duben 7 10:37:45 CEST 2015

Pokud pojištovák protéká trvale, je redukční ventil nevyhnutelný. Úplně
správně se za redukční ventil dává ještě zpětná klapka a omezovač rázu
(nejsem si jistý pořadím).

Na přívod SV do bojleru je vhodná expanzní nádobka. To rozvodu (a hlavně
hadičkám) výrazně odlehčí.

JMN