LED pasky

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Úterý Duben 7 09:08:16 CEST 2015

S tím jsem se nedávno také setkal. Koupil jsem od číňana dva LED pásky kde u popisu byl odběr cca 1A/m (koupil jsem na to předčasně i takto dimenzovaný zdroj). Skutečnost byla úplně jiná (dva měřáky jsem vystřídal, protože se mi tomu nechtělo věřit). Na 2,5m si to bere 1,3A (napájeno z jedné strany) tj. stačilo obyčejné „trafo do zdi“… Jeden pásek mám v AL profilu (profil je poměrně drahý v porovnání se zbytkem je jeho cena několikanásobná oproti ceně pásku, trafa, kabelů…) a druhý pásek mám vodotěsný na horních skříňkách nalepen přímo bez lišty (vodotěsný proto, aby se dal na skříňkách lépe utírat prach). Co se týče teploty tak obojí je pouze vlažné. Jinak instalaci pod horní skříňky (co bude svítit na pracovní plochu) doporučuji také na střed pracovní plochy. Dal jsem ho mírně dozadu a není to ono. Budu to muset předělat. AL profil jsem přilepil pod skříňky silikonem (nechtělo se mi do nich vrtat) tak ho strunou odříznu a předělám na střed prac. desky.

MG

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Karel M
Sent: Saturday, April 4, 2015 8:22 PM
To: HW-news
Subject: Re: LED pasky

Pánové změřte si u těch Vašich LEDpásků příkon, od číňana to nesedělo nikdy, od českých prodejců v poslední době také ne, tak teď kupuji už jen v číně.
Píšou 5A/5m a i při napájení z obou konců naměřím max 3.8A. Mám ledpásky co mají skutečně 12W a ty se bez chlazení neobejdou. O 30W/m vůbec nemluvě, tam i L profil 40x40 topí tak na 50°C
K.