OT: MECH sverak YORK

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pondělí Duben 6 09:23:51 CEST 2015

Já pana kolegu plně chápu, ono to často bývalo tak, že v učení učni od
mistra dostali vštěpeny základní pravidla a když pak po x letech přijde k
někomu na zakázku, tak mu taková věc padne do oka jako krucifix naopak.
Toho svěráku se to asi netýká, osobně bych dal širší základnu dozadu. Ale
třeba takové poznatky jako pozice vytloukacího klínu do morse, to se v
žádné strojní příručce nedočtete.
K.