odrusuju svarecku

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Duben 6 01:47:38 CEST 2015

Je to trochu jinak. Bohužel nemůžu najít podklady, abych se vyjádřil
přesně, třeba časem.

Zhruba šlo o to, že:

1) indukčnost nebyla pár uH, ale víc a při měření impedance ochranného
vodiče vyšší frekvencí (jak to některé revizní přístroje dělají)
výsledek nebyl v přípustných mezích ani omylem;

2) nebyly definovány věci jako max. proud tlumivky po nějakou danou
dobu, jinými slovy aby při tvrdém zkratu fáze na kostru zařízení náhodou
nepřehořelo vinutí tlumivky a nebylo po ochraně nulováním...

--
Jirka