OT: MECH sverak YORK

Jirka zaloha na volny.cz
Neděle Duben 5 20:12:49 CEST 2015

Tak jsem prece jen ten sverak rozdelal... Zjisteni:

1) v ramci povoleni matic se da vrsek pootocit jen o cca +-45 stupnu
(obecne se pise +-30)

2) po uplnem odsroubovani se da vrsek otocit o 180 stupnu a pro rozsah
pri povolenych maticich plati pak totez (+-45).

Viz i http://www.jpeg.cz/images/2015/04/05/QIC6i.jpg .

Porad mi neni jasne, proc bych mel rozlisovat, kde je vetsi a kde mensi
roztec sroubu zakladny...

--
Jirka