Matematický model AGC ?

Jirka zaloha na volny.cz
Neděle Duben 5 14:06:24 CEST 2015

Urcite nepujdu do detailu (na to nemam, pokud jsem tedy nekdy vubec
mel..). Matiku mi na vyssich vzdelavacich stupnich bohuzel dokonale
znechutili, jakkoliv jsem kdysi na pocatku myslel, ze na ni mam docela
nadani...

Nicmene problem v podstate povazuji za klasickou regulovanou soustavu na
konstantni hodnotu na vystupu. Teorie okolo teto problematiky je az
nechutne moc...

https://www.google.cz/search?num=100&q=agc+loop+mathematical+model

--
Jirka