LED pasky

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Duben 5 01:50:31 CEST 2015

 5.4.2015, 1:45:36

Rad prehodnotim nejen nazvoslovi, ale i nazor, jen co mi k tomu nekdo
poskytne duvod ponekud mene subjektivni nez "ono to uz dva roky v poho
sviti".
Tedy napr vysledky mereni luxmetren, srovnavaci fotku, pred 2 roky a
dnes, popr. srovnani pasku kterej uz 2 roky sviti, se zbytkem tehoz
pasku, co se tytez 2 roky povaloval v supliku.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz