[OT] Páteční odreagování aneb Majzlík se baví

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pátek Duben 3 17:34:18 CEST 2015

Ano, zuby se vyřežou pilkou, potom odsekají dlátem. Postupů je několik,
mně vyhovuje nejvíc asi tento:

https://www.youtube.com/watch?v=OCYjoj6cfno

Přesnost práce je nutná hlavně pro vzhled, "fungovat" to bude i se
škvírami. Ostatně na těch mých fotkách je vidět, že jsem jich taky pár
neudělal úplně bezchybně.

Snažím se díly dělat tak, aby šly složit ručně, bez bouchání, ale aby
samy držely. Když už musím bouchat, mám na to dřevěnou paličku s
údernými ploškami polepenými kůží. Gumová ale samozřejmě taky vyhoví,
ostatně dříve jsem klepal přes prkýnko normálním kladívkem.

Jinak Vám k tomu postačí dláta (OSTRÁ dláta) a pilka s jemnými zuby, na
konečnou úpravu hoblík.

Dost velký problém je právě s pilkami - v ČR se slušná (a za rozumné
peníze) koupit prakticky nedá. Ale to je na delší povídání :-)

JMN